Главная | Регистрация | Вход | RSSПятница, 17.05.2024, 06:43

ДОУ №23 "Улыбка"

Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 36
Главная » 2012 » Январь » 8 » НАПРЯМКИ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
16:00
НАПРЯМКИ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

НАПРЯМКИ  РОБОТИ  ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 

проблема: формування соціальної компетентності у вихованців

 

мета та завдання

 

розвивати:

• соціальні потреби (любов рідних, близьких, авторитетних людей у підтримці, допомозі, захисті, схваленні)

 

формувати:

• соціальні вміння та навички (орієнтуватися, пристосовуватися, позитивно впливати на соціальне довкілля)

• соціальну активність

 

виховувати:

• соціальні почуття (довіру, прихильність, вдячність, відповідальність)

• соціальні якості (справедливість, чуйність, доброзичливість, обов’язковість тощо)

 

допомогти:

• гармонійно «вписатися» в дитяче угрупування

• знайти своє місце

• визначити свій статус серед однолітків відповідно до своїх можливостей та

  домагань

• товаришувати

 

вчити:

• робити власний вибір

• набувати нові знання

• застосовувати знання на практиці

проблема: фізкультурно – оздоровча робота ( корекційна робота з профілактики   простудних захворювань)

мета і завдання

• упередження хвороб органів дихання, зміцнення здоров’я

• забезпечувати гармонійний розвиток організму

• розвивати рухові уміння, навички, фізичні якості (силу, спритність, витривалість)

• підвищувати фізичну та розумову працездатність, загартовувати організм

• формувати уявлення про здоровий спосіб життя

 

 

проблема: корекційна робота з дітьми, які потребують допомоги з розвитку мовлення

мета і завдання

• подолання порушень усного і писемного мовлення

• розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання,

   письмо)

• формування комунікативних умінь

• розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики

• розвиток психічних процесів

• розвиток просодики ( темп, ритм, сила голосу, інтонування тощо)

 

ДИТИНА це особливий світ, який постійно розвивається.

Природа подарувала йому цю можливість, яку необхідно:

                     РОЗКРИТИ, РОЗВИТИ, ЗБЕРЕГТИ

А далі він буде нас

                   РАДОВАТИ, ДИВУВАТИ, ЗАХОПЛЮВАТИ

 

ПЕДАГОГИЧНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ:

• оптимальна реалізація можливостей кожної дитини

• розвиток природного потенціалу особистості, дитячої пізнавальної активності

• створення умов щодо розвитку індивідуальних та творчих здібностей дитини

 

ПРІОРИТЕТИ ВІДДАЮТЬСЯ:

• цілісному, комплексному розвитку особистості, забезпеченню життєвої

  компетентності дитини

• формуванню у дитини певної життєвої позиції, адаптації, адекватної поведінки в соціальному довкіллі

• формуванню самостійності, ініціативи, творчості, оптимізму, наполегливості

 

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ дозволяють педагогам навчити дітей бути відкритими в соціальному довкіллі, спрямовувати дії на гармонійні та конструктивні взаємини з людьми, що оточують; створити атмосферу пізнавальної активності, підвищити рівень дитячої компетентності.

Просмотров: 476 | Добавил: Lana_Krasno | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 5
5 Мари  
1
Очень нужное направление, особенно важное для детей в современном обществе!

4 Елена Владимировна  
1
Ваш коллектив идет в правильном направлении.

3 УсОля  
1
Дуже все грамотно та сучасно biggrin

2 MTV  
1
Отличный нарямок!! biggrin

1 Lana_Krasno  
1
biggrin

Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Январь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный хостинг uCoz