НАПРЯМКИ
РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
проблема: формування соціальної компетентності у
вихованців
мета та завдання
розвивати:
• соціальні потреби (любов рідних, близьких,
авторитетних людей у підтримці, допомозі, захисті, схваленні)
формувати:
• соціальні вміння та навички (орієнтуватися,
пристосовуватися, позитивно впливати на соціальне довкілля)
• соціальну активність
виховувати:
• соціальні почуття (довіру, прихильність,
вдячність, відповідальність)
• соціальні якості (справедливість, чуйність,
доброзичливість, обов’язковість тощо)
допомогти:
• гармонійно «вписатися» в дитяче угрупування
• знайти своє місце
• визначити свій статус серед однолітків
відповідно до своїх можливостей та
домагань
• товаришувати
вчити:
• робити власний вибір
• набувати нові знання
• застосовувати знання на практиці
проблема: фізкультурно
– оздоровча робота ( корекційна робота з профілактики простудних захворювань)
мета і завдання
• упередження хвороб органів дихання, зміцнення
здоров’я
• забезпечувати гармонійний розвиток організму
• розвивати рухові уміння, навички, фізичні якості
(силу, спритність, витривалість)
• підвищувати фізичну та розумову працездатність,
загартовувати організм
• формувати уявлення про здоровий спосіб життя
проблема: корекційна робота з дітьми, які
потребують допомоги з розвитку мовлення
мета і завдання
• подолання порушень усного і писемного мовлення
• розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності
(слухання, говоріння, читання,
письмо)
• формування комунікативних умінь
• розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної
моторики
• розвиток психічних процесів
• розвиток просодики ( темп, ритм, сила голосу,
інтонування тощо)
ДИТИНА це
особливий світ, який постійно розвивається.
Природа
подарувала йому цю можливість, яку необхідно:
РОЗКРИТИ, РОЗВИТИ, ЗБЕРЕГТИ
А далі він буде
нас
РАДОВАТИ, ДИВУВАТИ, ЗАХОПЛЮВАТИ
ПЕДАГОГИЧНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ:
• оптимальна
реалізація можливостей кожної дитини
• розвиток
природного потенціалу особистості, дитячої пізнавальної активності
• створення умов
щодо розвитку індивідуальних та творчих здібностей дитини
ПРІОРИТЕТИ ВІДДАЮТЬСЯ:
• цілісному,
комплексному розвитку особистості, забезпеченню життєвої
компетентності дитини
• формуванню у
дитини певної життєвої позиції, адаптації, адекватної поведінки в соціальному
довкіллі
• формуванню
самостійності, ініціативи, творчості, оптимізму, наполегливості
ІННОВАЦІЙНІ
ТЕХНОЛОГІЇ дозволяють педагогам навчити дітей бути відкритими в соціальному
довкіллі, спрямовувати дії на гармонійні та конструктивні взаємини з людьми, що
оточують; створити атмосферу пізнавальної активності, підвищити рівень дитячої
компетентності.
|